abuzer ben pes çıktığından beri oynuyorum fakat şu ana kadar bir kere frikikten gol attım.şimdi veronla kullanıyorum ve attığım her frikik gol oluyor veron en iyisi
Sheva24 veron iyi falso veremiyor curling özelliği kötü bence recoba,henry,nakamura,beckham,mihajlovic çok iyi vuruyor
bitirenadam Beckham , Adriano , Henry , Veron , Recoba Türklerden bence ( aynı zamanda en sevdiğim oyuncudur ) Sergen Yalçın :)
bitirenadam Daha demin Antreman yaparken R . Carlos ile 39 m den çaktım , şu ana kadar en çok 17 m den çakmıştım , onedenle heyecandan fraps la kaydetmeyi unuttum :(
Zeus6 Lampard ne zmn frikik olsa bana tıkıo ben alıncada daga tasa atıo bana karsı en iyi firik atan adam lampard ben attıgımda tabiki sevmesemde beckham cogu zmn atıo eleman :D