arkadaşlar sınırlı 256 adsl bağlantım var. bu sınır bağlantımın açıldığı günden itibarenmi 1 ay yoksa mesala ağustos ayı içinmi sınırlı?
bir de aylık bağlantı ücreti faturaya bağlandığım ay sonundamı yansıyo yoksa bağlanmadan öneki ayın faturasınamı yani parayı önceden mi alıyorlar sonradanmı?
sorularıma cevap verirseniz sevinirim