>>>Saat 2:30...Can sıkıntısı,bunaltı,hava da sıcak...PES'de bayıyor artık tek başına,online oynamak desen,256k baglanıyla mı,nerdeee...Farklı birşeyler yapmak lazım...Gireyim bi attığım golleri bi izleyim bari dedim.Baktım yeterli materyal var,bi klip yapmak geldi aklıma...
Bunlar da benim gollerim,buyrun,beraber izleyelim,tüm can sıkıntısından bunalan arkadaşların beğenilerine ve yorumlarına arz edilir...
http://rapidshare.de/files/4080754/Zealot_TR_.wmv.html