Nasıl birşey bu ya 9 giyecek. Beckham 7 numara için ölürken Cantona'nın arkasında senelerce şimdide Real'de Raul'un arkasında bekliyor. Ama herkes REAL'in kurtarıcısı en çok çalışanı kaptanlığı ençok hak edeni diyor adama. Demekki bunlar batıl inançtan öte değil.
Hem müslüman adamın uğurlu rakamı falanda olmaz. Bunlar yanlış kutsal kitaba göre. (Değil mi, yanlışsam düzeltin.)