Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin
Bu maçı alamayacaz gibime geliyo!!!
Deplasmanda olsa bende öyle derdim ama Malatya geçen seneki Malatya değil hem de iç sahada oynuyoruz, rahat alırız bence...
Bende gidiyorum maça, Yeni Açık Üst, yüksek ihtimal ultrAslan-BH'ın yanında olurum... BH için dizaynını yaptığım pankartları yakından görmek istiyorum, eheh...