**arkadaşlar pazartesi günü ps2 kafede we9 u gördüm gittim oynadım arkadaşlarla oyunu bayağı bi değiştirmişler top kontrolleri zorlaşmış, taktik değişikler değişmiş, vuruş stilleri orta açmalar tamamen değişmiş diyebilirim ayrıca bişey dikkatimi çekti bi avantaj kuralı vardı ouncu düştü fakat oyun devam etti ekranda ünlem işareti çıktı belli bir süre sonra oyuncu kalkmayınca hakem oyunu durdurdu ve top hava atışıyla başladı sizde gördüğünüz değişiklikleri yazarsanız ne ile karşılaşacağımızı görmüş olouruz ayrıca ben arapas taktiğini denedim pek başarılı olmuyo orta kafalarda da oyuncuyu tutmuyo top kaleci bazen elinden kaçırabiliyo defansla anlaşmazlık içine düşebiliyor. İşte bunlar yenilikler saygılar...Turk takımlarından da sadece gs vardı**