evet tüm 20. yüzyılda çekilmiş tüm türk filmleri fakir ama onurlu genç ve zengin ama saftirik kız arasında geçtiği için böle bi başlık seçtim..
*Bir zamanLar fakir ama onurLu bi genç vardıya
-ee ne oLdu
*Onurunu satıp zengin oLdu
*Bir zamanlar fakir ama onurLu bi adam vardı necLa hatırLarmısın_?
-evet ne oLmuş
* İşte o adam haLa fakir ama onurLu ve bütün onuruyLa senden şarap parası istiyo
*bir zamanLar fakir ama onurLu bi adam vardı parası oLmadıı için adı otLakçıya çıkmıştı hatırLıyomusun_?
-evet_?
*heh meğersem o hem hem zengin hemde şerefsiz miş_??_?
*Nalan Neskiden Fakir ama onurLu bi genç vardı
-evet adnan noLmuş ona
* NöLdü naLan nöLdü muhahahaha
*Bir zamanLar fakir ama onurLu bi genç vardı hatırLıyonmu
- ne biLim oLm ya ben demin ne yediimi unuttuum
*Bir zamanLar fakir ama onurLu bi genç vardı hatırLadın mı_?
-hatırLadım fakirdi ama onurundan hiç tawiz wermezdi
* O çocuk haLa fakir bi sigara wersene
*Eskiden fakir ama guruLu bi arkadaşımız wardı hatırLadın mı_?
-hade Lan ne gururu pantoLonu yırtıLmıştı dötü dışarda geziodu ne gururundan bahsedion
*Bir zamanLar fakir ama gururLu bi genç wardı_?
- o eskiden miş oLm şimdi aLem döt oLmuş
*Eskiden fakir ama onurLu bi genç vardı hatırLarmısın_?
- Bu soruyu bidaha sorarsan sende topAL bi genç oLucaksın
*Eskiden fakir ama onurLu bi genç vardı hatırLadın mı_?
-ay evet ne oLmuş ona
*hiçç sadece hatırLadın mı die sordum
*Eskiden fakir ama onurlu bir genç vardı.
-Eee?
*Arıyorum da onu. Bulamadım nerededir acaba.
*Eskiden fakir ama onurlu bir genç vardı ya
-Evet nolmuş ona?
*Artık senin oğlun sayılır.
-Vay şerefsiz fakir.
- bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı. bilirmisin...?
* ne olmuş?
- işte o genç hala fakir, ama gurulu deil.
* borç mu istiyosun...?
- gözünün yağını yiyim abii
- hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı.
* evet noolmuş...?
- işte o genç sana girsin
- hani birzamanlar fakir ama gurulu bir genç vardı ya...!
* dur söyleme o genç sensin dimi
- yok yaşlandık artık..
- bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı.
* evet nooldu ?
- bende onu diyorum işte neoldu..? yok ortalıklarda. git bak bakiym başına bişey gelmesin
*hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı ya
-söyle çocuğum nelmuş ona
*pezevenk artık zengin olmuş
-ne fakirlik nede gurur kalmış
*-hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı?
-evet hatırladım kızımı vermemiştim
*naaah vermedin kuytuda sittim olm ben senın kızı sıkıosa verme artık
-vay p.zevenk
*bir zamanlar kapindan kovdugun fakir ama gururlu bir genc vardi!
- hatirlamiyorum...
*o genc gururu falan salladı, mafya babasi oldu, canini almaya geldi.
- eşhedu enlaaa.....
- hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı.
* evet
- hani hoyrat ama tutarsızdı
* evet biliyorum
- hani çelimsiz ama yakışıklıydı
* tamam evet hatırladım.
- işte o genç uyanık ama g.t oğlanı çıktı
* nasıl yane
- dolandırmış bizi ipne çeki karşılıksız çıktii.....
* demee
*hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı hatırlar mısın ?
-yoooo hatırlamıyorum
*yaa nası hatırlamazsın hani fakirdi ama gururluydu
-olum defol git başımdan ben dün ne yediğimi hatırlamıyorum
*s.çtın olum muhabbetin içine hıyar
*hani bir zamanlar fakir ama gururlu bi genc wardı hatırlar mısın
-ya o degilde bi ilhan irem wardı bi o na noldu?!
*hani bir zamanlar fakir ama gurulu bi kız vardı ya
-ne kızı olm repliğini mi karıştırdın
*yoo. kestirdim. sana vermeye geldim yakışıklıııım...
*ben kimim biliyormusun
-kimsin
*Hani bir zamanlar fakir ama gururlu bi genç vardı...İşte o benim
-ben kimim sen onu biliyormusun
*yoooo
-şişko ama düzenbazım
*hadi yaaa
-bu arda gözlüklü ama ipina yi gördün mü ?
-bir zamanlar kapidan kovdugun
+fakir ama gururlu gencmi gene
-skcem ama ha bi otantik giris yaptirmadin
-bir zamanlar fakir ama gururlu bir genc vardi hatrilarmisin
*oohho hatirlamammi hatta ferdi tayfur oynuodu o degilmi
-bir zamanlar fakir ama gururlu bir genc vardi hatirlarmisn?
*evet hatta kizmi ona degilde serefsiz ama zengin birine vermistim
-kayin babacim lutfen ben baskasindan konusuyodum beni katmayin isin icine
-bir zamanlar attirdigin fakir ama gururlu bir sperm vardi hatirlarmisin
*hangisiki o?
-iste onlardan biri olan ben kendime bir rahim buldum ve sonra dogdum simdi hesap sorucam
*Bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı ya?
-Evet.
*Onun ağzına mıçiim ağbi. Geçen bi borç verdim, hala vericek it. Görürsen söyler misin?
*Bir zamanlar fakir ama gurulu bi genç vardı ya... Benim o
-Nasıl olur ama bendim o..
*Seni kandırmışlar...Sen bu tiple olsan olsan acıların çocuğu küçük Emrah olursun
-Tamam abi bundan sonra adım Emrah...Küçük Emrah.
+hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardi..hatirladin mi ?
-yooo
+peki obur ama cimri vardı onu hatirladin mi?
- yoo..
+yakışıklı değil ama sempatik??
- ...
+ sıska ama atletik?
- .... hadi len..
+ zenci ama japon??
- götürün şu manyaaa...
+ şopar ama karizmatik? somurtuk ama bilgiç? böüüvee!!