Iyi günler danisma..
>> >-Iyi günler bugün nereden bilet alabiliriz ?
>> >-Sadece Taksim ve havalimani açik bugün.
>> >-Anladim. Taksim'deki havalimaninin telefonunu
>> >alabilir miyim ?
>> >------------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-Semiha Yanki Havalimani'nin telefonunu alabilir miyim ?
>> >(Sabiha Gökçen demek istiyor )
>> >-----------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >
>> >
>> >-Diyarbakir'a yer var mi acaba ?
>> >-Maalesef yok efendim ?
>> >-O zaman beni yedek kulübesine yazar misiniz ?
>> >
>> >----------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-Iyi günler iç hatlar..
>> >-Bant kaydi misiniz, yoksa gerçek mi ?
>> >-Gerçegim hanimefendi
>> >-Iyi o zaman iyi günler.
>> >
>> >-------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-Istanbul'a son uçak kaçta?
>> >-Nereden ?
>> >-Buradan
>> >-Nereden ariyorsunuz ?
>> >-Sehir içinden
>> >-Nereden?
>> >-Erzurum'dan..
>> >--------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >trabzon'dan bir yolcu havaalanini arar ve sorar:
>> >-iyi aksamlar hanfendi trabzon-istanbul arasi ne kadar sürüyo acaba
>> >-(hatun adami beklemeye alir) bi saniye efendim
>> >-tamam tesekkürler,iyi aksamlar (telefonu kapatir)
>> >
>> >---------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-ne kadar kalicaksiniz almanya da?
>> >-neden soruyorsunuz??
>> >-ona gore bilet kesecegim onun için
>> >-e olsun ben ucakta kalmiycam ki otelde kalicam
>> >
>> >--------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-cocugumla ben ucucam ogluma cocuk fiyati istiyorum ne kadardi.
>> >-cocugunuzun 12 yasini asmamasi gerekiyor kac yasindaydi
>> >-32 yasinda..
>> >
>> >--------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >- telefona ingilizce hat geldigini ekrandan goren personel :
>> >- reservation may i help you??
>> >- aa ben yanlis basmistim.simdi ingilizce bastim diye ingilizce mi
>> >konusmam gerekicek??
>> >
>> >------------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >- cocugun adini alabilir miyim?
>> >- mustafa ibrahim suheyl isabeyoglu...hayvan babasi boyle
>> >bi isim vermis..sanki arap seyhi ufacik cocuk...
>> >dayisiyim cok uzuluyorum da cocuga..afedersin yani hanfendi..
>> >
>> >------------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-hiç yer yok malesef
>> >-ama ben askerim?
>> >-hiç yer yok malesef
>> >-hiç mi yok?
>> >-hiç yer yok malesef
>> >-ben yere otursam?
>> >--------------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >-bizans class a rezervasyon istiyorum?
>> >
>> >-------------------------------------------------------------------------------------
>> >
>> >adana ucaginda yolcu karsilayan host koltugunu bulamayan
>> >yolcuya sorar;
>> >- hangi numarada oturuyorsunuz beyfendi?
>> >- sanayi mahallesi 14
verildiyse özür