e: Erkek
k: Kız
e: Alo (Bağırarak)
k: Hayatım niye bağırıyorsun ben sana bağırıyormuyum,
bak kalbimi kırıyorsun. neden bana bağırdın?
e: Kızım hastamısın nesin ya. sana bağırmadım şu anda maç seyrediyorum
haybeden gol yedik anasını ..... yoksa ben seni kırmak istermiyim.
k: Çok Kabasın .....
zaten bugün beni istemeye geldiler. sırf kabalığın yüzünden kabul edeceğim.
e: Hadi ya !! varacağın dallama benden iyimi olacak sanıyon. 4 bilemedin 5 ay sonra
benden 10 kat daha beter olacaktır emin ol. ben neysem oyum kızım. hem kimmiş bu hırbo
ne iş yaparmış de bakiiim. (Sinirlenmiş bir şekilde)
k: inşaat mühendisi hem bilgili hem kültürlü hemde çok nazik
e: Yapma yaaa !
ne konuda bilgiliymiş bu yawşak. insan vücudu nasıl inşaa edilmiş onun planını mı çiziyor?
yoksa inşaatte amelelikmi yaptıracak sana.
yada sana böbreklerindeki taşları değerlendirelim onlarla mutlu yuvamızı
inşa edelim mi dedi. valla yerinde olsam inanmazdım. malzemeden çalar bu hayvan.
k: Çok Düşüncesizsin ..... en azından nazik davranmasını biliyor.
senin gibi abuk sabuk konuşmuyor.
e: Doğru Abuk sabuk konuşmuyor ama abuk sabuk bina dikiyor demi.
ben bilirim bu inşaat ustalarını. hepsi birbirinden sahtekardır.
hepsi de işi yarıda bırakıp kaçarlar
k: Hayret bişeysin yaa. inşaat ustası değil mühendisi
e: Ne farkederki kızım yaa !
ha mühendis ha usta ikiside inşaatçi değilmi ?
ikisininde kafası çatlak. sıva yaptırmak lazım.
k: İnanamıyorum sana yaa. neden küçümsüyorsun ki?
e: Ben küçümsemiyorum kızım onlar zaten küçük boylu.
hem bu elemanın boyu kaç milim sen onu de bakiiim
k: 1,70 benle aynı boyda yaaaaa (Alaycı bir ifadeyle)
e: Hadi yaaa topuklu ayakkabıyla ancak senle aynı boydadır o inek.
hiç umutlanma kızım onun boyu etse etse 1,50 eder
ben iyi bilirim bu inşaat ustalarını. kıçı yere yakın adamdan uzak duracan
k: inşaat ustası değil inşaat mühendisi (Bayaaa bayaaa bi bağırarak)
e: Ne bağırıyorsun kızım karşında sağır mı var zannettin.
bas bayaaaa inşaat ustası işte. herif kendi malzemesinden bile çalmış
1,50 boyuyla 1,70 kızla baş edecek haaaa! peeeeeeeh gülerim ben buna
sen o herifi iki günden fazla yaşatmazsın. dırdır ettikçe herif erir gider.
gerçi fena da olmaz hani dünyadaki ipnelerden biri daha eksilir.
haaa bu arada adı ne bu az gelişmiş yaratığın.
k: (Ağlayarak) Hüseyin
e: Neyin neyin ??
k: (Bağırarak) HÜSEYİİİİİİİİN
e: Bak bak şuna bak ! bağırarak çağırıyor yeni sevgilisinin adını
k:Yaa ne kadar anlayışsızsın yaa
o benim yeni sevgilim değil.
senden başka sevgilim olmadı ki benim.
(Hüngür hüngür ağlamaya başlar)
e: (Eleman azıcık yumşamış vaziyette)
Olmadı demi ?
k: Evet olmadı (bağırarak)
e: (Epey bir yatıştırma çabası sonudaki cümlesi)
Sen o usta bozuntusuna söyle başka bir inşaat alanı arasın
bu inşaat alanı bana ait.
k: (Biraz daha sakin bir şekilde)
kaç kere söyleyeceğim o usta değil mühendis
e: hayret bişeysin kızım ya sen benden yana mısın ondan yana mı ?
k: (Tekrar ağlama faslı başlar)
ehehehe komik geldi bana :D:D:D