7 Numara'ya son bölüm yapmışlardı ki zaten güzeldi de, bir bölümün tamamı "sonumuz geldi" muhabbetine dayanmıştı ve orda bitmişti. ama daha sonra halk o kadar ısrar etti ki tekrar çekmeye başladılar bu sefer de millet ekmek teknesi'ne kaydığı için izleyen olmadı kötü bir sonla bitti öyle..
İkinci Bahar çok güzeldi zirvedeyken bitti
Seinfeld de aynı şekilde bırakmış zamanında, keşke hala yeni bölümleri olsa da izlesek tabi onu ancak 3-4 sene sonra izleyebildim ama olsun
Evli ve Çocuklu da aynı şekilde şimdi aradığım dizilerden biri
Zaten ne varsa eskilerde var, şimdiki dizilerin neredeyse hiçbirini bilmiyorum, çok saçma geliyor..