hamachide de olay çok basit.
1.hamachiyi açıp sol alt köşeden önce ''power on'' diyoruz.
2.daha sonra sağ alttaki üçgen figürlü simgeye tıklıyoruz,kullanıcılardan biri ''create new network'' diyor ve bir kullanıcı adı ve şifresi belirliyor (örneğin; kullanıcı adı:crespo , şifre:123456) ve 'create' diyor.
3.diğer kullanıcı ise yine aynı üçgen figürlü simgeden ''join existing network'' diyor ve şifreyi ve kullanıcı adını diğer kullanıcıyla aynı girip (örneğin; kullanıcı adı:crespo , şifre:123456),daha sonra 'join' dedikten sonra yine iki bilgisayar windows üzerinden birbirine bağlanmış oluyor.
geriye kalan ise,Pes4 ü açıp oyunun keyfini çıkarmak.tabi benim gibi oyunun ahesteleşmesi gibi bi problemle karşılaşmazsanız :)
ii eğlenceler...