Kerim Manga - bir kadın çizeceksinden sonra Athena - tam zamanı şimdi bunlar yerine Türkiye ligi olsaydı neyse buna şükür
iron mike adamlar demiştir lan kaç senedir adamların ligini koymadık bari müzikleriyle teselli edelim demişlerdir...
FifaMen olsun yinede süper düşünsenize maçın 89.dakikası pause menuyegirip tam zamanı şimdiyi dinliyorsunuz ve bu size gaz veriyo.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: 'yav acaba ipucumu veriyolar fifa 2007 de cikacak diye :D:D olabilir. belki de inşallah öyledir biraz daha zorlasak Müslüm Gürses çıkacak fifa'dan:D
mirдňdд helal valla ligimizi almıyorlar ama şarkılarımızı olsun alıyorlar buna da şükür acaba mor ve öteside varmıdır :D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ belki de inşallah öyledir biraz daha zorlasak Müslüm Gürses çıkacak fifa'dan:D puhahhahahaha :D
chessfirst Adamlara helal olsun. Niye mi. Ben oyunu ne kadar kötülesekte bi uğraş verip bi oyun yapıyorum. Ve bu ülke benim oyunu mu satın almıyor korsan basıyor. Ve ben bu ülkenin şarkılarını menü müziğime koyuyorum. Helal olsun