Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo
sen ne zırvalıon yine yaa :mad:
hamit nası bulamazsın bee !! of yaa :(
haydaaa, ya dostum ben belirtmişim, senin bi daha adama posta koymaya yönelik laf etmene gerek yoktu, onu demek istiyorum...sana da bişey demeye gelmiyo he...