ağ üzerinden kopyalayıp çekmek en sağlıklısıdır...yada çekmek istediği dosyalara paylasım verirsin writer olanda girersin neroya sürükleyip çekersin uzantısı .iso .mp3 vs.. farketmez...bende ikisindede olduğu için leptop da dvd sorunum yok taktırıver bi writer masaüstüne ;) yada yada ap sürücüsüne bağlan bilgisayarıma bi disk olusturur ordan da alabilirsin. direk fırsat çok....