valla gs takımını severim seviyeli kaliteli bir takım ve camia. ancak bu stadı yapcaklarını bende hıc sanmam yanı daha bir yıldız almaya para yok bu stad yapılsın ilginç yani.ama tabi ailton kardesın dedıgı gıbı oyun ıcın gercekten hos bir stad olmus