bir ea yetkilisinin ea forumunda yaptığı açıklamada fifa 2006 nın dvd de yayınlanacağını söyledi.(tabi korsanları bilemem) ayrıca aynı konuda sorulan bazı sorular şunlardı:
fifa 2006 da kaç lig olacak?
- şu an henüz bi rakam we liste belli diil ama yakında gelecek.
fifa 2006 için creation center ne zaman yayınlanacak?
- bilmiyoruz ama oyun çıktıktan 1;2 ay sonra çıkabilir.
fifa 2006 da türkiye ligi olacakmı?
-elimizde son takım ve liglerin listesi henüz yok .yakında yayınlanacak
2 dklık maç modu olacakmı?
-şu anda cevap veremeyizfakat çalışmalarımız sürüyor.ama şunu söyleyebilirim; birer dakikalık devrelerle oynanılacak maç süresi eğlence açısından çok kısa olacaktır
daha sonra elime haber geçtikçe sizlere ileteceğim