Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
Kitap kadar uzun birşey istemiyorum; çünkü okuyacak vaktim yok. 1-2 sayfalık bir hikaye bulursanız, süper olur..
abi madem amacın etkilenip vay be benim derdim tasam hikayeymiş, hayatta kendime yeni bi sayfa açacağım, bundan böyle ortam süper arkadaşlık süper olacak tarzında bişeyler arıyosun, sana güzel bi kaç film izlemeni öneririm...her tür kitaptan iyidir...
mesela ne bileyim bi ben-hur izle, 3.5 saat sürer, 60 yapımı, şaheserdir yani...
sarsar adamı yani derinden, dersin boşuna yaşamışım bunca yıl :)