ozon Orjinal Mesajı Yazan: Franck_Ribery Herkes bir birinden güzel forma yapıyordu bende biraz garip olanını yaptım zhuhahaha kafa kırıyo bu
Franck_Ribery Üzerinde çalıştığım ilk çalışmam biraz hatalı http://img290.imageshack.us/img290/961/kopyas24ru16na.jpg
DiMuratti yaw adam yapmak istiyo iste birakin yapsin biraz kotu olmus tabi adidas yazisi cok kotu hatta ama ogrenir insallah zamaninda!