Orjinal Mesajı Yazan: Wolq1
Ben 4-3-3 oynuyorum hızlı adamlarla direk sonuca ulaşıyorum
Peki orta sahaya hükmedebiliyormusun.! Adamlar top çevire çevire başını dolandırıyoda.!
WAlla yeni keşfettim En iyi taktik ve Takım Şu :
İnteri alın 3-5-2 yapın Ama şöle
Rb(zanetti) Sw (Cordoba) lb (favalli )
davids (CM )Veron
Cm(Dejan ) Emre (Cm)
Rocoba (OMF)
Martins Adriano
Böle oynadım Ve Müthiş top oynadım .! sürekli olarak.! Defansta fazla açık vermiyorum.!