Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
guzelde ben hic bir formanin onunde AILE FOTOGRAFI gormedim ... ben fantezininde bi siniri olmasi gerektigini dusunnelerdenim :)
bende fantezinin bi sınırı olmaması gerektiğini düşünenlerdenim. senin tabirinle o AİLE FOTOĞRAFINI ÇEKTİREBİLEN BAŞKA TAKIM YOK TÜRKİYEDE. sen ondan görmemişsindir
çok güzel olmuş forma bir tane de SÜPER KUPALI falan yaparsan gs liler daha mutlu olur diğer takımları tutanları bilmemde. eline sağlık paylaşım için sağol.