r2 ye basılı tutup geri tuşuna basınca kendisini geri atıp topu çekiyor çok kolay adam geçiliyor bu hareketle. Birde frikiklerde adamı çağırmak için L2 ye topu açmak içinde l1 e basılı tutup x'e basmak gerekiyor. Oyunda fazla yeni hareket yok, oynanış olarak oyun değişmiş artık çok daha fazla paslı oynamak gerekiyor.