Last_Blow 12.06.2005 Tarihli Orta Öğretim Kurumları Öğrenci Seçme Sınavı, 1. Yerleştirme Sonuç Bilgileri Saat 16:00'dan İtibaren Yayınlanmaya Başlanacaktır Herkese iyi şanslar..
ridvan155 Kayseri Nuh Mehmet Anadolu Lisesi'ne 27.olarak girdim.girdiğim lise Kayseri Fen Lisesinde sonra en ii okul sizce Kayseriye yedekten girermiyim
TeKiN uA Orjinal Mesajı Yazan: ridvan155 Kayseri Nuh Mehmet Anadolu Lisesi'ne 27.olarak girdim.girdiğim lise Kayseri Fen Lisesinde sonra en ii okul sizce Kayseriye yedekten girermiyim Sen Boşver Anadoluna Gir Kayseri Fen Cok İyi Ve Puanı Da Cok Yuksek Sen Risker Girme
dieforyouGS puanının yüksekliğini boşver fen lisesinde okumak zor iş anadolu lisesi bir tek ingilizce yönünden ağır(bildiğim kadarıyla) o da işine yarar ingilizcen ilerler ama fen lisesinde yok okul bitirme projesiymiş(yapmak zorunlu) oymuş,buymuş zor iş yani
[H@CK€R]***KORS@N*** Orjinal Mesajı Yazan: Burak473 Tercihler açıklandı sonunda.Bornova anadolu lisesine girmişim. kaç netle girdin?
dmeric yaw ben 450 aldım.... ancak ankara gazi VEYA ankara atatürk'e giremedim... ŞU sıhhıye ankara Atatürk Lisesi'ne gittimm.... Orada okuyan veya kazananlar varsa yazsınlar...
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: bcg_1905 Kabataş Erkek Lisesi'ni kazanan yok mu leyynn... Varsa gelsin görüşelim Orda okumak akıl ister :D