dün akşam italya ligine başladım interle 2 hazırlık maçı yaptım ne gol attım ne de yedim .üçüncü maçım şampiyonlar ligi 3. önelemesi inter-leverkusen maçıydı ve bu maçta da taktik değiştirmeme rağmen ne gol attım ne de yedim yine 0-0 bitti. 4 . maçım leverkusen ile rövanş maçı taktiği yine değiştirdim.maçta 3 adet penaltı oldu aleyhime çalındı üçü de materazzinin faulleri sonucu oluştu. üç penaltıyı da kalecim toldo kurtardı.90 dakika yine 0-0 bitti. çıldırmak üzereydim kardeşim ya bir gol atayım ya da yiyim değilmi yenilceksek yenileyim kazanacaksam kazanayim nedir bu dedim kendi kendime.neyse 104 te uzatmada adriano saçma sapan bir gol attı yani 2 d den öyle göründü ve turu geçtik ben böyle saçmalık ne gördüm ne duydum bu adamları böyle saçmalıklar silsilesi bir oyun yaptıkları için mahkemeye vermek lazım.oyunun adına yazık günah. fm 2006 yı beklemekten başka çaremiz yok gibi görünüyo