Orjinal Mesajı Yazan: kutlay1984
hayda neden alındınız kardeşim .geceni gündüzüne katıp insanlara güzel birşeyler hazırlayıp sunman senin insiyatifin bu forumun amacı önce bilgi paylaşımı olmalı herkes emek harcayıp sunmak istiyor...
Hayda huyda diye konuşmamanı öneririm. Üstelik alınmadım. Dedim ki; bütün bildiklerini anlatacaksan anlat, ama başkaları hakkında, bilip bilmeden, "kaçıyorlar da, zor değilde, balıkta, falanda, filanda" diye yorumlarda bulunmamalısın.