arkadaşlar bern bu oyunu oynadım ve dikkat ettiğim bişe var bu oynuda r2 tuşu daha ön planda... ve biras daha zor bi kontrol var
ronaldo ve ronaldinho r2 ye sürekli bastığınızda flip-flap denen hereketi yapıolar
ayrıca frikik esnasında l2ye basılı tuttuğunuzda select le yapılan olay ouo ve o sırada l1 pas yaptığınızda yandaki adam topu açıo... l1 şut yaparsanızda topu açıcak olan adam birden topa vuruo ki bu çok güzel bi özellik olmuşş
saygılar...........