Arkadaşlar bu NFS forumuna bakıyorum da sadece underground başlıkları var. Merak ettim acaba hiç hot pursuit 2 oynayan yok mu? Eski bi oyun olmasına rağmen ben hala severek oynuyorum. Çok zevkli ve gerçekçi bir oyun bence. Aranızda oynayanlar yok mu?