baron Aşağıda anlattım ______________ Yüksek hızda bağlantısı olan acil msne gelsin... ______________ Lütfen msn e eklemeyin sorunuz varsa burada sorabilirsiniz...
xxxxxxxxxxxxxxxx baron yeni gta multi mi link at sen başına reklam değildir yaz yetkililer bişi yapmaz ;)
baron alın yazabileceğim en sade yol _____________ Evet yanlış duymadınız bu oyunu online oynayabilirsiniz. Bunun için vereceğim linkteki programı kurmanız yeterli... http://rapidshare.de/files/4017095/gtaT-SA-01b.rar.html adresinden programı indiriyoruz sonra kuruyoruz http://gtat.org/server/index.php adresinden server seçiyoruz tıklıyoruz ve servera bağlanıyoruz... İsteyen bizim serverlarımıza gelebilir... genelde server adı içinde Gtaturk.com yazıyor
PulC yau baron peki sağlammı. _CJ_ le ikimiz baya uuraştık olmuo serverdan atıodu. bu farklı bişeymi? sen denedin ve dört dörtlük oynadınmı. çünkü ötekilerde ne silah ne yaya ne araba hiçbişey olmuodu. ancak şifreyle oluodu.
baron Dün ben Sonic le oynadım aldık kocaman yolcu uçaklarını AT400 değilde öbürü havada uçarken suya düştük :D
SoniC ya aslında çok sarmıyo.çünkü karşındaki adamlar replay gibi ileri geri,ileri geri gidip duruyolar.yani boş iş.yenisini bekliyelim artık :rolleye3:
baron takılmasının sebebi host un internet hızı pek yüksek değil veya yurt dışı serverıdır Türkiye'den hızlı bir host olsun bakın takılıyor mu
mcankandemir **ben internet cafeden deniebilirim ama benim bulduum en yüksek hız 1024 onlada deniyebilirim**