arsenal 100. yil formasi logolar cok parlak olmus goze batiyor . renkte tam tutmamis galiba ama tam bilmiyom tutmus ola bilirde
Gs formasindada logolar cok yakin mi olmus desem oratisiz mi olmus desem bilmiyom yani garip olmus . . .
digerleri guzel eline saglik . . .
Edit : chelsea formasinin logosu oyle degil ! ! !