Chenille Yönetim Kurulumuz, Tuncay Şanlı’ya 20 bin Euro para cezası verdi. Yönetim Kurulumuz, Diyarbakırspor maçında, oyundan çıktıktan sonra, profesyonel futbol takımımızın disiplin kurallarını ihlal etmesi sebebiyle Tuncay Şanlı’ya 20 bin Euro para cezası verilmesini kararlaştırdı. Kaynak:Antucom Bence yönetim en iyisini yaptı
sefillik tuncay haketti bu cezayıda bizim fenerde bir problem var ama ney. bi huzursuluk var.patlak verecek bi zaman ama ne zaman.
Venom aslında fenerbahçe parayla işi geçirtirmemeliydi bi kaç maç ceza verecek(federasyon haricinde) sonra bi daha hakemle uğraşıyor mu hatta süresiz kadro dışı böyle şımarıklıklara hiç tahammül edemem
FifaMen ya bu tuncayın çok başına geldi korner direğini tekmeleyip kırmıştı bi keresindede.tUNCAYI ÇOK SEVERİM AMA BU KADARIDA FAZLA.adam bu hareketlerle kendini harcıyo.
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Bence süresiz kadro dışı kalmalıydı. Allah senin eline düşürmesin hiçbir futbolcuyu :)
Oz_Onat Abi tuncaya verdikleri para cezasının yanına bide 2-3 maç oynamama cezasıda iyi olurdu. sonuna kadar yönetimin arkasındayım......?
CarlosSantana çok çok isabetli bir karar yönetiminizi tebrik ediyorum yaptığın itliğin cezasını çekicek inş. 2 maç da ceza alır da aklı başına gelir sürekli böyle pislikler yapıyor zaten!! :mad: