Akıl hastanesinde deliler ayaklanmış isyan ediyorlar doktorlar ne yapsak da bu ayaklanmayı bastırsak diye düşünürken doktorlardan biri delilerin arasına çırılçıplak koşup bomba var bomba var diye bağırırsak bence korkarlar ve ayaklanma son bulur diye ortaya bir fikir atmış ve bu fikri diğer doktorlardan tarafından da olumlu karşılanmış ve bu fikri uygulamaya koymuşlar 3 doktor varmış sıra ile içlerinden biri soyunup delilerin arasına bomba var bomba var diye bağırıp girmiş deliler doktoru tuttukları gibi camdan aşağı atmışlar kaldı geriye 2 doktor doktorlardan biri daha soyunup bomba var bomba var diye bağırmaya başlamış deliler onuda camdan aşağı atmışlar son doktor da bomba var bomba var diye çırılçıplak delilerin içine dalmış oda nesi deliler dağılmış ve ayaklanma son bulmuş ertesi gün doktorlar delilere sormuşlar ilk 2 doktoru camdan attınız 3. doktor gelince onu niye atmadınız deliler ilk iksinin fitilleri uzundu son gelenin ise fitili kısaydı diye bomba patlamadan kaçtık yanıtını vermişler :D :D :D