Sızce mumkun mu?
--------------------------------------------------------------------------------
beyler sızce Xbox dakı fıfaya 2006 nın tsl yı yazabılırmıyım aslında dvd uzerıneden cd ye yazdırsak ustunde kurup kaydedıp caliştırsak nasıl onu mumkun olurmu sızce? xbox sürümünü dvd ye yazmam gerekir ama?(bu bıraz kasar)