KiNG Evet yeni transferlermiz ilk maçlarına dün çıktılar ve ilk resmi maçında Ailton ilk resmi golüne imza attı.Ailton'un gol attığı pozisyonu başlatan ise diğer Brezilyalı Kleberson oldu.Bence bu ikili bu yıl süper işler yapıcak bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz
typhlosion kleberson bize lazim olan adamdi tek ve bitirici paslarla isi bitiriyor ahmed hassanin golundede onun payi var.... ailton ise tam bir lider daha ilk macinda frikik,korner hepsini kendi kullano bu bi sorun cikarirmi sizce
mirдňdд ikiside süper oyuncular beşiktaş aradığı oyuncuları en sonunda buldu beşiktaşıma hayırlı olsun beşiktaşı kıskanalar sağda solda oyuncularımız için iyi değil falan diyorlar kıskanmayın be kardeşim :mad:
tolgajk Harikayız,bence bu sezon en iyi takım biziz İnşallah şampiyon olcaz bu sene Çabuk toparlandık mutltyum :)
tolgajk Harikayız,bence bu sezon en iyi takım biziz İnşallah şampiyon olcaz bu sene Çabuk toparlandık mutluyum :) Edit:Allah allah bu bilgisayarda bişey var galiba neden böyle oluyosa Özür!!!
m0K0k0 kleberson çok iyi adam risksiz oynuyor paslar veriyor ailton fiziğine göre müthiş topu aldımı durdurulamaz bir şekilde hızlanıyor helal olsun adama kim ne derse desin aldırmayın bu sene götürürüz bu ligi
PaoLo_RosSi bencede ikisi de mükemmel şu sağ kanada, defansın göbeğine ve frovete alternatif(veysel in yerine) adam gibi birer adam alınsa uefa kupası bile çok uzak olmaz bence özellikle sağ kanattaki oyuncuları hiç beğenmiyorum ben
stavros Bjk camiasına hayırlı uğurlu olsun keşke her takım böyle kaliteli futbolcular alıp ligimizin seviyesini yükseltebilse . Bjk maçını seyretmedim ama okuduklarıma göre çok iyilermiş bu senede fb-bjk maçları çok zevkli geçecek.