Arkadaşlar telefonumda bir kapanma sorunu var. Mesela telefon bataryası 3-4 kutu iken bi bakıyorum kapanmış. Açma tuşu ile de açılmıyor. Başka bir Nokia bataryası ile denedim. Telefon açıldı. Fakat benim bataryamla açmadı. Telefonu şarja takınca açılıyor. Ama yine aynı sorun oluyor. Batarya bitiyor da telefon mu anlamıyor? :confused:
Bunla ilgili yardım ederseniz ya da bilgi bulabileceğim bir kaynak verirseniz sevinirim...