Hakeme "şerefsiz" dediği için oyundan atılan Tuncay'a arkadaşlarıda tepkili.
Diyarbakır maçında oyundan çıktıktan sonra hakeme "şerefsiz" dediği için kırmızı kart gören Tuncay'a takım arkadaşları da tepki gösteriyor. Genç oyuncu sadece maçlarda değil idmanlarda bile hiç susmayıp sürekli konuştuğu için eleştiriliyor. Tuncay'ın iki maç ceza alması bekleniyor
Geçen Demiştim; "Ahlaktan Nasibini Almamış Futbolcular Görsünler Nasıl Ahlaklı Futbolcu Nasıl Olunur (Metin OKTAY)."