RedOne Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan756 Ali sami yen yapabilir misiniz 3 tribünlü stat yokki oyunda benziyen bi tane yapılsın:) :p saka bi yana önceki sayfalara bir bak derim ben vardı diye hatırlıyorum
RedOne şimdi bakıodum varmı die ali samiyen de... cocuğum sen iyimisin kafamı buluosun burdakilerle ateşin falan var beyninmi sulandı kusura bakma ama dalgamı geciorsun bizle Sormuşsun Ali Samiyen yapan varmı bizde yardımcı olalım die bakıoruz eski sayfalara bi ne görüyüm SEN YAPMIŞSIN YA YENİ ALİ SAMİYEN DİYE ama link vermemişsin ee ou yayınla sorucana yapan varmı die allah allah ya :mad: :mad:
âİ£T10 Bu arkadaşa şimdi tepkimi göstercem olmicak...Allahım sen sabır ver...Ulan aklına esen konu açıyo..Ne bu ya..Yokmu bunu bi denetleyen?Sayfaları gezse bulcak...Ama zahmet edipte bakmıolar bile...Hemen konu aç..nasılsa bi yardım eden olur..Bu kadar olmazki? ii nieti suistimal etmeyelim...
H-KaN Vallaha ya Konuyu acana degil bu tepkide of basim aridi vallaha nereye bakiyorsam yeni Bi Konu hep de ya ayni sorular yada birisi GS nin 2005 formasini yapmis yaa Gine acilsa olmazmi bi ara forma bölümü vardi oraya acsin forma yapanlar ya bursaida hep bosu bosuna dolmaz dünkkü mesaji bugün bulamiyoruma rtik yaaa
RedOne ya işin enterasanı forumda olduğunu biliyor zaten kendi daha önce yeni ali samiyen die topic acmış ve yaptığı stad'ı koymuş sonra kalkıp kimse ali samiyen yaparmı diye soruyor ya sorucana kendi yaptığına link koysun