RedOne töbe töbe bu millet bi garip :) cıktı ya daha yeni 1 ay olmadı :) milletin işi güçü yok 4 günde bir yama yapcak cok basit tabii hemen yapılsın yanında ne alırsınız :mad: ya biraz mantıklı olun sen şimdi pes 6 cıkmıcakmı die sorarsın :D