XII Ayrıca Beyler Alışıncaya Kadar Herkes Forumdaki Nicklerini Yazarsalar İşler Kolaylaşır. Hayde Bakalım.Uğraşıma Değer inş.
CrossOver list 2 yüzünden başım dertte desem yeridir.ilk listeden baya bi kişi silmiştim bundan silmedim gereksiz kişiler bölümnü açacam
ufuk_abay arkadaşlar kişi ekleme limitini sınırsız yapmanın bi yolu vardı biliomusunuz lütfen yardım 296 kişi var 300 sınır. list v2 yükleyemiom o yüzdeen
Venom Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz bende SCN diye bi grup yaptım Battusai nin fikriydi.. bende zaten öle bi grup var hata bi de SCN önemli die bi grup var;) SCN önemli de: 26 kişi SCN de: 131 kişi var;)
from_edi bende şimdi ekledim herkesi.....scn die grupta yaptIm.... aama aralarında eleme yaptıktan sonraa 1 hafataya kalmaz çoğu gideR....
eagle1903bjk abi buları silmenin yolu yokmu ben denediyim dedim pişma oldum bir sürü elaman var tanımıyom muhappet etmiyom sonuçta bi işe yarmıyor din din diye ses gelip duruyor dikkatim dağılıyor