Evet arkadaslar ben mesela kendi takimimdan bir oyuncuyu transfer listesine ekliyorum ama nedense bir türlü satilmiyor yada gidmiyor ya bunu ben takas da kullanacam yada tam göndericem üstüne para verip sizlerde de böyle oluyor mu yoksa ben mi yanlislik yapiyorum , bunun usulü varmidir ?