Dünyanın çeşitli yerlerinde yaşayan çocuklar,büyüklerin deil kendi kafalarının,çocuk dünyalarının tanımladığı,büyük bir güven duyup,büyük bir umutla bağlandıkları "Çocukların tanrısına" bir dolu mektup yazmışlar.(lütfen bunları sadece küçük çocukların yazdığını unutmayın,kesinlikle dini bir yön aramayın)Hepsi gerçektir.
-Sevgili tanrı,geçen hafta newyorka gittiğimizde Sen Patrick Kilisesini gördüm.Bayağı güzel bir evde oturuyosun(frank)
-Sevgili tanrı,eğer ben senin yerinde olsaydım,bu kadar iyi olmazdım bunu aklından çıkarma(michelle)
-Canım tanrı kucaklaşmayı sen mi buldun?çok güzel bişi(brenda)
-Sevgili tanrı niçin hiç tv'ye çıkmıyosun?(kim)
-Sevgili tanrı öğretmen günlerin önce kısaldığını,sonra uzadığını söyledi.artık bi karar vermelisin(mindy)
-Sevgili tanrı eğer sonradan yaşıyacaksak,niye öldürüyosun?
-Sevgili tanrı zengin misin yoksa sadece ünlü mü?(steven)
-Sevgili tanrı doktor olmak istiyorum ama aklına gelen nedenden değil(fred)
-Şu hergün ezip durduğum karıncaların umarım senin için zararı yoktur.(alis)
-Gönderdiğin bebeği geri almassan odamı temizlemem(joy)
-N'olur beni kuş yap.Söz senden uzun süre başka bişi istemicem(lee)
-Bi kere kar yağdırdın okul kapandı.Bi daha yapsana(guy)
Not:alıntıdır
nette gezerken buldum sizinle paylaşmak istedim.