firtina21 arkadaslar we9 artikk forma yüklememize az kaldi cünkü cözülmüs http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=24118
alperbjk Orjinal Mesajı Yazan: firtina21 arkadaslar we9 artikk forma yüklememize az kaldi cünkü cözülmüs http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=24118 bende bugun aldım ama oyun tamamiyle ingilizce olmsına ragmen bir cok takimin formasi yok benim dvd yazıcımda olmadigi icin indiremiyorum netten ben sana adresimi versem bana forma pack ve tam ingilizce versiyon oyunu kargoyla bana yollarmısın fiyatı neyse sorun degil hesap numarası ver yolluyayım
2ampara***Womanizer evo-web de görmüştüm biri mirust temp we9 a uyarlamış ama ön bölüm daralıp arka taraf genişlemiş o nası oluyo anlmadm