Buda son anda yazıp, O'na verdiğim şiir ;
Gülümseyen gözlerinin ardındaki umut ışığı hiç sönmesin
tamam belki gidiyorsun, ama beni düşünürken üzülmeyesin.
Neden bu kadar zor seni sevmek ama ulaşamamak,
dokunmak istedikçe kaybettiğini anlamak...
Neden her güzel şey hüzünle bitiyor...
Ve şimdi gidiyorsun... Geride bu koskoca şehri kederleriyle bana bırakarak...
Ağlayasım geliyor, onu da yapamıyorum... Sana dur gitme diyemediğim gibi
Gözlerimden süzülen yaşlar boynunda inciden bir kolye olsun
Akan her yaş, güzel tenine bir veda busesi kondursun
Nereye baksam karanlık, nereye baksam matem,
Yoksun...
Yapamıyorum... Gitme diyemiyorum sana...
Sözlerim boğazımda düğümleniyor, garip bir çığlık atıyorum, ben bile duyamıyorum
Bu çığlık ile başbaşa gözyaşları döküyorum. Sanki boynuna sarılmış ağlıyorum
Kokunu içime çekiyorum, iliklerime kadar işliyor, dayanamıyorum bir daha ağlıyorum
Omuzlarına iyi bak, ıslaklık hissediyor musun ?
Dışarı çıkıyorum, sokaklar ne kadar dar sensiz.
Gecenin karanlığında sessizliğin yırtan tek ses benden çıkıyor
Haykırıyoum kendi kendime ne olur gitme diye
O sesi sen de duyuyorsun belkide, hiçkimse duymuyor ama hissediyorsun
Çok dar geliyor bu şehir sensiz,
Güzel gözlüm... Gitme