Kaptanın seyir defteri.Yıldız tarihi 3856.3
Tuvalet kağıdı stoklarının tükenmesi yüzünden Götius Sisteminde
çıkan isyanı bastırmak üzere Federasyon Yıldız Gemisi Attırgan'la olay
mahalline doğru gazlıyoruz.Ulan gene gör götum yıldızları.
"Kaptan Körk,Kaptan Körk müdüriyetten pardon köprüden bekleniyorsunuz."
Sssssst,ssssst.
-Selamunaleyküm köprü altı çocukları.
-Aleykum selam kaptan.
-Naber Sıpak?
-İyidir Kaptan, yuvarlanıp gidiyoruz işte.
-İyi lan, sürünmede.
-Kaptan
-Ne var kız Uhura?
-Kimliği belirsiz bir takım sinyalller alıyorum.
-Ulan bi günde kimliği belli sinyaller alın be.Kimliği belirsiz, kimligi
belirsiz. Yetti lan gaari.
-Yani Kaptan aldıkda almadık mı dedik.Pardon yani.
-Tamam lan kısa kes, iyi ki bi laf ettik yani, yani yani yasyani.
-Kaptan
-Ne var ulan ne var ? Salak Sulu.
-Ortalığı Klingonlar bastı Kaptan.
-Hah bi bu Klingonlu dallamalar eksikti.Kalkanları kapatın.
-Ookey Dasti.
-Cıvıma lan Sulu.Filim milim dinlemem veririm mahkemeye, tıkarlar seni de
Mamak Cezaevine.
-Affedersin Kaptan, ağzımdan kaçtı.
-Ağzına,eline,beline bi de dötüne sahip ol Sulu.
-Kalkanları kapattım Kaptan.
-Bağla bakalım su Klingon Lavuklarını.
-Alüüü sesim geliyur mü lan Klingon hıyarları ?
"Moooooo,mooooooo,mooooooo"
-Noluyo Sıpak?
-Klingonların konuşmalarını tercüme bilgisayarından geçirmeden vermişim
Kaptan.
Şimdi geçiriyorum.
-Alloo, Gaptan Görk sen misin lan?
-He benim lan Öküz Aleyhisselam.
-Burdan hemen voltanızı alın, burası bizim mahalle.
-Yok yaa,Babanin uzayı mı lan ?
-Heeee.Bundan sonra tüm uzay babamızın mahallesi.
-Senin baban da mahallenin muhtarıdır heralde?
-Aynen öyle Gaptan Görk.
-Ulan bana bak, kavaktan atlarım, babanın ağzına yumurtlarım.
-O laflar boy boy,Seni seven Klingon kovboy.
-Bendeki şansa, bak uzayda bile manyaklar gelip gelip beni buluyo.
-Yürüde götünü görelim Gaptan Görk.
-Sizle konuşmanın faydası yok.Hattı kapatın bayan Uhura.
-Kapattım Kaptan.
-Motorlara tam güç verin Mister Sulu.
-Verdim Kaptan.
-Şimdi zıştım babanın ağzına Klingon kazması.
-Hep beraber Kaptan.
-Fazer toplarının hepsini hazırlayın mister Sulu.
-Hazırladım Kaptan.
-Öyleyse ateeşş.
"Ciiuuuv,ciiuuuuuvv,ciiuuuuuuv,Güüüüüüüüüüüüüm güüüüüüüüüüümmm
-Klingon gemisi imha edildi Kaptan.
-Heh heh heh.Gördüler analarının örekesini lavuklar.
-Kaptan,kötü bi haberim var.
-Noldu gene Sıpak?
-Enerjimiz bitmek üzere Kaptan.
-Ne demek enerjimiz bitmek üzere,niye bitiyomus enerjimiz ?
-Kurufasülye stokları tükenmiş Kaptan.
-Hass,napcaz lan? Zıştı Sıpak bez getir.
-Benim suçum yok Kaptan.Fasülyeler kurtlu çıkmış
Kaptanın seyir defterine ek.
Yıldız Gemimiz Attırgan'ın fasülyeden motorlarının çalışması için gerekli
metan gazını sağlayan yakıtın kurtlu çıkması üzerine gemimiz istop etti.
Uzayın ortasında kaldık.Ulan uzaya çıktık galaksi,galaksi dolaşıyoruz hala
fasülyeye muhtacız.Boşuna dememişler ossuruktan teyyare diye.
:D:D:D:D:D:D beğenilirse devamı var