ridvan155 arkadaşlar işte size 100. mesaj şerefine kendi tasarladığım güzel bir 100.yıl gs forması. :bengal: :mesale: :mesale: :bengal:
Mc.Speedy güzel düşünce ;) tbrler ama adidas arka planlarını almaydın daha güzeldi yanlız öbür forma calısmalarının yanıına koysaydın daha güzel olurdu ;) ForuM Kirliliği olmasın diye Bence Oraya tası kitlenir bu konu ...