:sly: arkadaşlar weturka 3 ile ilgili yaklaşık 5-6 tane konu açılmış ama hepside aynı içerigi. Şu konuları açmadan önce forumu bir araştırın. Alışmayın beleşçiliğe :)
neyse arkadaşlar kurulumu yaparken adımları harfi harfine uygulayın ama sadece o_text.asf dosyasını import etmeyin yeter. Ne hata alırsınız nede başka sorun olur. Bu dosyada sadece 1-2 arkaplan değişikliği var oda pek önemli değil. Yeni takımlar ve sesler diger dosyalarda sizede gerekenler bunlardır zaten :)
gelelim import sorunu yaşayanlara, onlarda dosyaları özelliklerine girerek salt okunur ibaresini kaldırması yeterli olacaktır.
eger exe hatası alıyorsanız yapacagınız işlemde 0_text.asf dosyasını önceki ile degiştirmeniz. Ama yedegini almadıysanız yeniden kurulum yapmanız gerekecektir.