Venom Bu internet explorer'ın öceden tanım özellii var ya bkz: resim işte ben bu özelliği kaldırmak istiyorum lütfen yardım edin
[H@CK€R]***KORS@N*** İnternet Explorer'i sağ tıkla özelliklere gir İçerik bölümünden Otomatik Tamamla yı tıkla Formları sil yap evete tıkla tamamı tıkla sonra yine tamama bas.daha sonra google a girdiğinde otomatik tanımlama diye bir pencere çıkar orada hayır yap. bu kadar.
[H@CK€R]***KORS@N*** bide bişeyi yazmayı unutmuşum exploreri sağ tıklayıp özelliklere gir içerik bölümünden otomatik tamamlayı tıkla orda Formlar yazısının yanındaki kutucuktaki tick i kaldır sonra yazdıklarımı yap
Venom Orjinal Mesajı Yazan: 'bide bişeyi yazmayı unutmuşum exploreri sağ tıklayıp özelliklere gir içerik bölümünden otomatik tamamlayı tıkla orda Formlar yazısının yanındaki kutucuktaki tick i kaldır sonra yazdıklarımı yap ben anladım zaten sen sölemeden yaptım onu;)