Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olursanız sevinirim. ONIXON DSL100U modemim var. Modemin ayarlarını nasıl yapacağımı bulamadım. Port açmak istiyorum. Ne Fifa'da host olabiliyorum, ne de PES4 oynayabiliyorum. Lütfen bana yardım ederseniz minnettar kalacağım. Teşekkürler... Saygılar...