Weturka 3,0 yı yuklemek için once dat içindeki 0_sound e_text 0_text in salt okunurunu kaldırın sonra rarlı dosyayı acın işlemleri yapın olucak dkz studio da hata vermicek ama oyun acılmıyacaktır bunun için pes4.exe'e ihtiyac var ben arkadaştan aldım acıldı bitek yeni eklenen takımların logoları yok
pes4.exe i uplaod ettim bu linkten cekin http://rapidshare.de/files/3964212/PES4.zip.html
bunu pes4/dat içine atın olacakatır
oyuna yeni tezahuratlar eklenmiş guzell olmus bjkta off off haydi bastır cimbomda burası samiyen burdan cıkıs yok ve sarının yanına kırmızı koyduk gibi
screenler iki tane

buda
