skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Abi İlker Yasin o sene anlattığı her Galatasaray maçında Pinto'ya Pintu demişti ya :) Evet abi sinir ediyodu beni
SuperBamm iki günlük aradan sonra gaf avcısı superbamm devam ediyor... brezilya-hırvatistan maçı kovaç ara pas girişiminde bulunuyor ama başarısız oluyor spiker: kovaççç(birkaçsaniye sonra) geçiremedi :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D