Beyler ben bugün iki tane gaf yakaladım tv lerde...
1. Betis-Barcelona maçı 2-0 oldu durum dakika 53 ve spikerin lafı şu goller ardarda geliyor ilk gol 58. dakika Sylvinho 52. dakika Eto'o
ulen maç 53. dakikada :D:D:D:D:D:D
2. Universiade 2005 İzmir de Erkek Milli Basketbol Takımının maçında spikerin lafı şu "bugün bizimkiler dört dörtlük değil beş beşlik oynuyordu :D:D:D:D:D:D"
bunu duyunca aklıma şu geldi Glasgow-Fenerbahçe Maçı Ziya Şengül yorumcuydu galiba. Fenerbahçenin kaçırdığı bir gol pozisyonu sonrası spikerin yorumu kaçan gol yüzde yüzlük bir pozisyondu. ziya hoca atılır ne yüzde yüzü binde bin :D:D:D:D bu arada arkadan düşen bir sandalye sesi :D:D:D maçın heyecanına kendini kaptırmış olan ziya şengül yerinde zıpladığı için sandalyeyi yere düşürmüştür.. :D:D:D:D:D:D:D
Edit: Arkadaşlar bunları ben kendim bulduğum için pek komik gelmeyebilir. Bu arada Baris_1905 in kulakları çınlasın :D:D:D:D:D Hani o birazda kendimiz bişeler bulalım fln dio ya...onun için