xxxxxxxxxxxxxxxx hayır hayır başlığın tamamını büyük harlfe yazmışın onu diyo forum kurallarına aykırı ya ;)
XII Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ hayır hayır başlığın tamamını büyük harlfe yazmışın onu diyo forum kurallarına aykırı ya ;) Saol Kerdeş. Pardon Beyler Rica Etsemde Yetkili biri düzeltse :scnbebek:
APACHE walla çok güzel++++bunları yapman için iyi derecede photoshop bilmen lazım bide bazı programlar++++arman bana txd leri görebildiğin programı atarmısın?benimkiler çalışmıyorda daha tansaş filan yapacam ama yapamıom açmıolar txdleri...